Tuesday 18 February 2014

Ayat-ayat Cinta Paling Sedih 2014

  1. Kalau sayang , tolong simpan saya dalam lubuk hati yang paling dalam. Kalau dah tak sayang , tolong pulangkan pada insan yang lebih memerlukan
  2. It's raining outside , i'm crying inside.when you laughing , im smiling . But when you laughing with her, guess what , i'm dying a lil bit inside dude 
  3. Kadang-kadang kita lepaskan si dia pergi bukan sebab kita dah tak sayang. Tapi sebab kita sayangkan dia, kita biarkan dia bahagia dengan orang yang dia sayang.
  4. Perempuan bukan macam tisu. Bila dah guna orang buang . Bila tak guna , dibiar melayang .
  5. Lelaki ini manis mulut penuh rayuan.Perempuan pula mudah cair dengan pujukan.
  6. Lelaki egonya tinggi, perempuan rajuknya tak bertepi.
  7. Berhenti menangis untuk hati yang tak sudi . Tapi bangkitlah untuk hati yang sedang menanti
  8. Benar jodoh ada di mana-mana. Kumbang bukan seekor, Bunga pula setaman . Tapi cinta pertama tak sama dengan cinta kedua ,ketiga dan seterusnya.
  9. Saya mungkin tak sempurna seperti perempuan yang awak pernah cintai. Tapi sementara tunggu kesempurnaan saya , mungkin awak boleh belajar mencintai saya ?
  10. Kita selalu minta kebebasan dalam perhubungan . Sampai kita tak sedar kebebasan yang kita minta itu adalah perpisahan.
  11. Perempuan yang hebat tidak akan menangis untuk lelaki . Tapi perempuan yang baik akan menangisi sesuatu perpisahan. 
  12. Saya paling sedih bila tengok orang yang saya sayang berdamping dengan orang lain. Saya memang tumpang gembira jika awak bahagia dengan dia , tapi akan lebih gembira jika orang itu ialah saya 
  13. Awak mengharapkan kesempurnaan saya sampai awak lupa bagaimana ketidaksempurnaan saya buat awak jatuh cinta dengan saya. Cela itu sempurna bagi saya. Mungkin bukan di mata mereka. Tapi cukuplah di mata kita. Kerana ini kisah kita. Bukan kisah mereka.
Sumber : http://cikblablabla.blogspot.com

No comments:

Post a Comment